На всі товари з каталогу інтернет-магазину «Сантехніка для Дому» діє гарантія від виробника, а також застосовуються положення Закону України «Про захист прав споживачів».
- Безкоштовне гарантійне обслуговування надається в авторизованих сервісних центрах згідно з установленими правилами та строками, зазначеними в характеристиках конкретного товару, інструкції, паспорті чи іншому супровідному документі.
- Розгляд вимог щодо гарантії відбувається після пред’явлення заповненого гарантійного талону, чеку, технічного паспорта чи іншого документа з позначкою про дату продажу.
- За всіма питаннями, що стосуються гарантії, просимо звертатися до відповідних сервісних центрів.
Контактні телефони сервісних центрів за брендами:
Qtap — 0800210247
Lidz — 0800210247
Kroner — 0800300906
Volle — 0675188123, 0800507870
Важливо знати:
- У разі недотримання покупцем вимог виробника, викладених у гарантійному документі або в інструкції з експлуатації, сервісний центр має право відмовити у безкоштовному гарантійному ремонті.
- Експертиза, повернення, ремонт або обмін товару із заводським браком здійснюється за рахунок виробника.
- Якщо висновок експертизи підтвердить, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування, зберігання чи транспортування, витрати на доставку та експертизу покладаються на покупця.
- Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
Післягарантійне обслуговування
- Сервісний центр виробника забезпечує післягарантійне обслуговування, а також пропонує запчастини та комплектуючі для більшості товарів з нашого каталогу, навіть після закінчення гарантійного терміну. За витрати на післягарантійне обслуговування відповідає власник виробу.
- Щоб ваша сантехніка служила вам довго, надійно та дарувала задоволення від користування, важливо дотримуватися правил експлуатації, детально викладених в інструкції до кожного товару. Загальні правила використання також містяться у п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів».
Інформацію про обмін і повернення товарів належної та неналежної якості, можна знайти в розділі "Обмін та повернення".
У разі виникнення запитань, звертайтеся за контактними даними, розміщеними на нашому сайті.