Компанія «Сантехніка для Дому» здійснює повернення й обмін товарів належної та неналежної якості згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».
Шановні клієнти, перш ніж ознайомитися з умовами повернення та обміну, зверніть увагу на важливу інформацію:
- Після передачі вашої посилки перевізнику відповідальність за її доставку несе транспортна компанія. Всі посилки застраховані. Тому, будь ласка, уважно перевірте своє замовлення – переконайтеся, що замовлення ціле та у повному комплекті.
- Якщо виявили пошкодження чи недоліки товару під час отримання замовлення від кур'єра або у відділенні «Нової пошти» — відмовтеся від посилки, і ми негайно відправимо заміну або повернемо кошти.
- Якщо товар неналежної якості отримано з поштомату — якнайшвидше повідомте нас про це телефонним дзвінком на номер +380997596685 (в робочі години, вказані на сайті), повідомленням на електронну пошту ponomareva_aa@ukr.net або в месенджерах Viber/Telegram/WhatsApp за номером +380985958588. За можливості, зробіть фото або відео пошкоджень.
- У точці видачі ви отримуєте лише перевірений товар належної якості. Додатково цілісність та комплектація замовлення перевіряється клієнтом при отриманні за участю продавця.
Магазин не несе відповідальності за пошкодження чи втрату комплекту після його отримання клієнтом.
Обмін та повернення товару належної якості проводиться відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не враховуючи день покупки.
Обмін проводиться за умови, що товар не був використаний і зберіг свій первинний товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, а також розрахунковий документ, виданий при покупці. Документ може бути представлений у паперовій формі, через QR-код на дисплеї програмного реєстратора, або як електронний розрахунковий документ, надісланий на вказаний абонентський номер чи електронну адресу.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач може обрати один із наступних варіантів:
- придбати інший товар із наявного асортименту з відповідною корекцією вартості;
- розірвати договір і отримати повернення коштів, що відповідають вартості повернутого товару;
- обміняти товар на аналогічний, як тільки він з’явиться в продажу.
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» деякі товари не підлягають обміну (поверненню). Серед них — замовлення за індивідуальними розмірами, наприклад, трубна продукція або скло (дзеркало), що нарізане чи розкроєне під розміри, визначені покупцем. У випадку, якщо замовлення виявляється неякісним, ми переробляємо його за власний рахунок, або повертаємо кошти. Повний перелік виключень наведено у відповідному Законі.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунок здійснюється за вартістю виробу на момент покупки. Гроші зазвичай повертаються протягом трьох робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем, але не пізніше ніж за сім днів, тим же способом, яким були отримані від покупця.
Якщо товар було оплачено карткою, повернення коштів можливе виключно на ту саму картку.
Обмін (повернення) товарів належної якості здійснюються в точці видачі за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Галицька 145а – безкоштовно. При відправленні через поштову компанію «Нова пошта» вартість доставки сплачує покупець.
Для вирішення питань обміну та повернення звертайтеся до нашого менеджера за телефонами: +380997596685, +380985958588 у робочі години, вказані на сайті.
Обмін та повернення товару неналежної якості відбувається згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Відповідно цій статті, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
-
пропорційного зменшення ціни;
-
безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
-
відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Якщо протягом гарантійного строку виявлено суттєві недоліки, що виникли з вини виробника (продавця, виконавця), підтверджених висновком експертизи, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
-
розірвання договору з поверненням сплаченої суми;
-
заміну товару на аналогічний, доступний у продавця (виробника).
Розгляд вимог споживача проводиться після пред’явлення розрахункового документа, а для товарів з гарантійним строком – після надання технічного паспорта або іншого документа, що його замінює, з вказівкою дати продажу.
Вимога споживача про заміну товару розглядається після перевірки його якості, експертиза може займати до 14 днів або інший строк за домовленістю. Якщо експертиза підтверджує, що товар має заводський брак, його заміна здійснюється негайно (за умови наявності). У випадку відсутності товару заміна проводиться протягом двох місяців з моменту подання заявки. Якщо замінити товар у встановлений строк неможливо, покупець має право обрати інші варіанти, передбачені законом.
Якщо виріб має недоліки з вини виробника, і покупець вимагає безкоштовного ремонту, їх повинні усунути протягом 14 днів з моменту звернення або в інший строк за домовленістю.
Обмін або повернення несправного товару здійснюється лише після отримання висновку експертизи, що підтверджує заводський брак або неможливість проведення гарантійного ремонту.
Витрати на експертизу, ремонт, повернення та обмін товарів із заводським браком покладаються на виробника.
Якщо висновок експертизи підтверджує, що дефекти товару виникли внаслідок порушення правил користування, транспортування або зберігання з боку споживача, витрати на доставку та проведення експертизи лягають на покупця.
При розірванні договору гроші зазвичай повертаються протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем, але не пізніше ніж за сім днів, тим же способом, яким були отримані від покупця.
Вимоги, передбачені цією статтею, не задовольняються, якщо виробник (продавець) доведуть, що недоліки з’явилися через порушення споживачем правил використання або зберігання товару. Покупець має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком на номер +380997596685 (у робочі години, вказані на сайті), повідомленням на електронну пошту ponomareva_aa@ukr.net, або в месенджерах Viber/Telegram/WhatsApp по номеру телефону +380985958588.
У випадках, передбачених гарантійними умовами, обмін, повернення або ремонт товару здійснюється відповідно до розділу «Гарантія».
Контактні телефони сервісних центрів за брендами:
Qtap — +380800210247
Lidz — +380800210247
Kroner — +380800300906
Volle — +380675188123, +380800507870
Як здійснюється повернення коштів?
Ми повертаємо кошти тим самим способом, яким Ви їх сплатили, протягом 3—7 днів після отримання та перевірки товару продавцем. Якщо оплата була здійснена банківською карткою, гроші надійдуть на той самий рахунок. У разі готівкового розрахунку повернення також відбувається готівкою.
Усі деталі щодо повернення коштів можна уточнити в робочий час через контакти, зазначені на сайті.
Зверніть увагу:
-
Повернення можливе лише на ту ж банківську картку, з якої була проведена оплата.
-
Комісія за грошовий переказ, сплачена при отриманні товару, не компенсується.
Ми цінуємо кожного клієнта та гарантуємо, що всі питання щодо обміну чи повернення сантехніки будуть вирішені відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та в інтересах покупця.
З будь-якими питаннями звертайтеся за контактними даними на нашому сайті.